tiistai 20. marraskuuta 2012

Ensimmäinen blogini

Olen 59 -vuotias meikkaaja-stailaaja -opiskelija. Sain vuosi sitten potkut tuotannollisista syistä pitkän työuran jälkeen. Ei mitään tavatonta näinä aikoina. Olin pitkään haaveillut meikkaaja-stailaaja -opinnoista ja nyt siihen olisi mahdollisuus. Minua rohkeampi nainen olisi tehnyt unelmastaan totta jo paljon aikaisemmin. Minä uskalsin ratkaisuun pakon edessä. Kliseisesti: ei niin pahaa, että ei jotain hyvääkin. Muutos tuli ja suuri tulikin. Olen ollut opiskelijana nyt kaksi kuukautta.
Perustin blogini, sillä seuraan muotia sekä opintojeni takia, että omasta intohimosta. Päivitän asiaa muodista, meikeistä ja erilaisista tapahtumista, joihin osallistun.
Toivon, että voisin harjoittaa intohimoani myös ammattina jossain muodossa koulutuksen jälkeen.
Tänään käsittelimme koulussa erilaisia tyyligenrejä (gootti, punk, hipster, emo jne.) Sain paljon uutta tietoa esim. gootin alalajeista. Tiedätkö, millainen on cybergoth?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti